fredag 25. februar 2011

Ønskeliste til 40 årsdag – del 1

Nå skal jeg gjøre noe av det vanskeligste jeg vet. Jeg skal ønske meg… Jeg ønsker meg jo ikke noe, samtidig som jeg ønsker meg masse ting, men det er jo bare ting – og jeg vil jo ikke være materialist – selv om alt tyder på at jeg er det… hehehe

Jeg begynner med å hente inn ønskelisten fra jul:

onskeliste700pix

Burberry sjal – Dette sjalet/skjerfet er stort, mykt, varmt, lekkert og evigvarende.

Digitalt fotocamera – Canon 7D eller 5D – jeg greier ikke helt å bestemme meg – kanskje noen kan bestemme meg.

Firearmet lysestake – Chorus Candelabra – som jeg ikke finner i Norge lenger, men har ønsket meg i mange år.

Cover til iPhone har jeg allerede funnet – og er veldig fornøyd med.

Jack George handveske – en klassisk sort skinnveske med plass til jobbrelaterte papirer og en liten pc – perfekt nå som jeg blir 40 og vil være DAME

Klassiske Chanel Solbrille – sort evt sort med hvitt – model 5148

iPad var jeg så utrolig heldig å få til jul Smilefjes

North Face dunkåpe i sort

Armring og store øreringer i hvitt gull

Drømmehuset

Bildet Når andre sover eller bildet Underveis av Olga Grimsmo Nielsen

Marc Jacobs klokke, i hvitt eller sort, uansett med blankt stål og ikke i gull-farge.

Så har Elisabeth Helvin laget en fantastisk engleskulptur med knallrøde boksehansker på – denne ønsker jeg meg veldig.

————————————–Dette var listen fra jul – Nå over til den nye ønskelisten——————-

Jeg har nå kommet så langt på min vei at jeg skal innrømme for alle sammen at jeg er kresen, kravstor og opptatt av det vakre. Jeg skal også innrømme at jeg setter stor pris på det enkle også. Det som ble så morsomt når jeg laget disse ønskelistene var at jeg plutselig fikk lov å ØNSKE – fra øverste hylle Smilefjes som blunker

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar