mandag 5. april 2010

Påhengssykkel

Har du noen gang opplevd at drømmene dine blir til virkelighet? Selv om disse ønskene eller drømmene blir virkelighet på en annen måte enn det du drømte om, så blir de til virkelighet. Jeg har flere ganger opplevd at ting jeg skrev for flere år siden (drømmer og ønsker) har blitt virkelighet. For eksempel idag: Helt fra jeg så en påhengssykkel første gang har jeg ønsket meg en sånn sykkel og et barn jeg kunne sykle rundt med. I dag kjøpte kjæresten min en sånn til meg, og sønnen hans fikk være med meg på tur. Så ble det ikke mitt barn, men mitt stebarn og det teller vel det :-) Både han og jeg bare frydet oss over den muligheten vi fikk til å sykle på tur. Han har ikke lært seg å sykle selv enda, så kanskje jeg er så heldig å få lære han det også. (skjønt det blir kanskje litt vanskeligere).
Denne nye sykkel muligheten gjør det iallefall slik at jeg nå ikke har noen unnskyldning for å ikke komme meg ut på tur annenhver uke... Så forhåpentligvis så vil det bli enda mer trim sammen med et endret kosthold. Og kanskje kommer jeg til å føle meg mye bedre igjen - DET ønsker jeg meg for dette året. (siden det ser ut til at mine drømmer og ønsker blir virkelighet så skriver jeg de ned) :-)

---------------------------------------------------------------------------------

Have you ever noticed that dreams suddenly comes true? Even if they appear in a different coat than you dreamt. I always use to write down things I wish for or dream of and when I sit down and read what I have written (maybe some years ago) I find that a whole lot has happened. Today was one of this dreams. I have always wanted to ride my bike with half a bike haning behind - and in my dream I always wanted to have a child so that it would be possible for me to ride this bike. And now I have a boyfriend with children and when I asked him to buy one of this half-bikes he did and his son and I tried to ride it today. His son LOVED it, and so did I.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar